Pages

Sunday, April 24, 2011

LAGI TESTIMONI HERBA MAHARANI 3


i baru try ari tuh... lam bula pose ari tuh i dtg bulan dua kali tak tau kenapa lah... mula saya mkn saya rasa pening2 n sakit kepala pastu saya berenti sebab dtg bulan balik ... baru sebelas ari lepas period saya period balik....

tapi mkn maharani ni ni mmg best bdn rasa sedap ringan jer sebab diakeluarkan angin, senggugut pun takde..... ingat lepas period ni nak mkn balik, saya pun sebenarnya nak try concieve jugak sebab dah lima thn ni takde lagik...
...Ader sorang abg tu ada cakap yg org makan supplement ni boleh mengaktifkan hormon.. dan ada kes org yg dah lama wanting to get pregnant mengandung lepas few months makan maharani nih..

masa tu memang my sis in law dah mencari2 byk benda utk pregnant.. dia dah try fertility pills from dr for few years tapi tak menjadi.. masa seminar tu saya pun tanya la few things pasal maharani ni..

and lepas tu terus syorkan dekat sis in law..
and semalam.. tetiba my sis in law call... dia dah pregnant 7 weeks! diamakan maharani ni for 4 months!!! amazing right.. i feel happy for her.. dia lagila happy sebab dah tunggu for 4 years utk pregnant! walaupun saya tak jamin org yg makan supplement ni akan pregnant (tu kuasa Tuhan kan) tapi supplement ni really helps.. :bg: saya sendiri makan dan rasa perbezaan dia..


.... ANDA PATUT MENCUBANYA ...


Berminat untuk mendapatkan Herbal Maharani, boeh call/sms

kak ayu : 019.388.1209.
En Zaid : 013 - 6940 500


Harga Sekotak Herba Maharani RM65.00 Sahaja



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...