Pages

Sunday, April 24, 2011

LAGI TESTIMONI HERBA MAHARANI 7



baby...actually herba ni byk khasiat dia, bermacam2...especially utk pengaliran darah..saya makan ni bukan utk ngandung, cuma ambik khasiat dia jer utk tubuh badan yg sehat. Tapi kalo dah ngandung tu...alhamdullillah la.. it's good utk keputihan, dia memang mencuci rahim... cuba la!!

Kawan baik saya. Masalah penat dan keletihan. Rutin hariannya yang buat 2, 3 kerja sehari. Start dari jam 5 pagi buat kuih untuk jualan, 9pagi - 6ptg di ofis, 8-10mlm mengajar kelas tuisyen. Saya kata dia 'gila kerja'. Masalahnya ialah, lepas jam 10 dah tak larat..letak kepala je, ,hubby melenting . So selepas pengambilan, ternyata kemampuan herba maharani memberi "extra energy" dan juga mengaktifkan hormon androgen (hormon seks) berkesan sekali. Tak lagi masam-masam muka ngan hubby. Bahkan katanya..lebih hebat dari sebelumnya. Tambahan info : 1 x hubungan suami-isteri = 30 minit berjogging = 45 minit berbasikal. So tak nak ke?

Office mate lama saya, usia waktu itu 40 tahun, ada 2 org anak lelaki, yang bongsu berusia 13 tahun. Teringin nak dapat anak perempuan. Dah banyak mencuba pelbagai herba. Saya syorkan la herba maharani, pengambilannya secara berterusan dan istiqamah, Alhamdulillah, tak berapa ingat mungkin selepas setengah tahun, kakak ni disahkan mengandung , tambah lagi seronok..dapat baby girl


.... ANDA PATUT MENCUBANYA ...


Berminat untuk mendapatkan Herbal Maharani, boeh call/sms

kak ayu : 019.388.1209.
En Zaid : 013 - 6940 500


Harga Sekotak Herba Maharani RM65.00 Sahaja

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...